Kaski Sosyal Medya İle Hizmete Devam Ediyor

KASKİ, SOSYAL MEDYA İLE HİZMETE DEVAM EDİYOR

 

       Abonelere daha iyi hizmet verebilmek amacıyla sosyal medya hesapları oluşturduklarını belirten KASKİ Genel Müdürü Ender Batukan, “Vatandaşlarımız, artık bizi facebook ve twitter adreslerimizden rahatlıkla takip edip, olası su kesintileriyle ilgili bilgi sahibi olabilecekler,” dedi.

 

Günümüzde, sosyal medyanın bilgi alıp vermek konusunda etkin bir iletişim biçimi olduğunu belirten Batukan, “Abonelerimizin kurumumuzla ilgili faaliyetler kapsamında bilgilendirilmesi bizim önem verdiğimiz konuların başında yer alıyor. Bu kapsamda açmış olduğumuz facebook ve twitter sayfalarımızda anlık bilgi paylaşımlarında bulunuyoruz. Herhangi bir su kesintisi ile ilgili bilgiler arıza meydana gelir gelmez sayfamızda yer alıyor,” diye konuştu.

 

Olası bir su arızası ve buna bağlı su kesintisi bilgisinden haberdar olmak isteyen vatandaşların, KASKİ’nin sosyal medya sayfalarını takip etmelerinin yeterli olacağını açıklayanBatukan, “Abonelerimizin twitter için www.twitter.com/kayserikaski,  facebook için ise www.facebook.com/kaski38 adreslerini eklemeleri halinde bilgi edinebilecekler,” dedi.