Alo Bilgi Hattı

Bu hizmetten yararlanmak isteyen abonelerimiz mesai saatleri içerisinde 185 nolu telefonu aramaları yeterli olacaktır.

           

           Tüm abonelerimiz bu hattan;

  • Abone bilgilerini,
  • Abone olabilmek için istenen belgeleri (Mesken, İş yeri, Şantiye, Resmi Daire ve Kiracı),
  • Abone kesin iptal ve geçici kapama işlemleri ile isim değişikliği,
  • Depozito iadesi,
  • Fatura itirazı ve endeks düzeltme,
  • Kanal açma ücret tahakkuku,
  • Kanal katılım payları,
  • Su ücretleri,
  • Abone borç bilgileri,
  • Borç dan dolayı Aparatlama, mühürleme ve sayaç sökme işlemleri,
  • Kaçak su tutanak bilgileri ile tutanak bedellerinin ödenmesi,
  • Sayaç sökme-takma işlemleri ile arıza bilgileri,
  • İcralık abone bilgileri,
  • İş yeri ve mesken kapalı olduğunda; sayaç okunmamışsa, su bedelinin tahakkuk ve tahsil işlemleri,
  • Son ödeme tarihi bilgileri,
  • Tahakkuk makbuzu eline ulaşmayan abonelerle, ilgili işlemler.

 

     Arıza Bildirimi ( Alo 185 )

     Su ve atık su arızalarında günün 24 saati arayabileceğiniz ALO 185 hattı abonelerimizin hizmetindedir.